niedziela, 21 września 2014

River Island LOOK

Today I look like a mannequin in River Island as the whole look is taken from that shop. What worries me the most is the fact that the look is from "TEEN" section and I'm not a teen anymore. Whatever :D

Dziś wyglądam jak manekin z River Island, jako że większość rzeczy pochodzi właśnie stamtąd. Najbardziej niepokoi mnie chyba fakt, że wszystkie one są z sekcji "TEEN" a ja już dawno nie jestem "teen". Whatever :D 

Look of the day
 T-Shirt: River Island / Trousers: River Island / Shoes: Bershka


Tak dla ułatwienia, oto co dokładnie mam na sobie. / So to make it even easier, here is the exact base of the outfit.




14 komentarzy:

  1. Super Stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. chcę ten t-shirt!!!!! świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię taki styl ubierania u mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę Cię, od kiedy ty się przejmujesz w jakim dziale to kupiłeś ;D
    Ja połowę rzeczy mam z męskiego działu, szerokie t- shirty itp ;) To co, że teenage? Dobrze jest, a nawet mogę powiedzieć, że bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. stary zrób sobie jakąś zajebistą sesję zdjęciową, nadajesz się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nice shirt and great outfit! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz:) zapraszam do siebie:) http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega street look, świetny top ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny T-shirt, fajną masz fryzurę :-)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...