czwartek, 21 kwietnia 2016

I Know You But I Don't

NEW Podglądanie nigdy nie było takie łatwe. Czasem polubię czyjeś śniadanie, kotka, lub wypad do modnego klubu. Ja ich nie znam, a jednak znam... z instagrama.Watching someone has never been such easy. Sometimes I like somebody's breakfast, a cat or a trip to a fancy club. I don't know them and I know ... from instagram.


U nich zawsze świeci słońce, pokoje są stylowe a temperatura nie spada poniżej 20 stopni. Każdy jest fotogeniczny, uśmiechnięty i generalnie zadowolony. Jeśli już ktoś się smuci, to w jakimś bajecznym miejscu, samemu na molo, na dachu wieżowca, kontemplując niesamowitą panoramę miasta. Nieudane zdjęcie? Nie tu, może u Ciebie, albo szybciej u mnie. Obiad zawsze wygląda apetycznie, muszę dać lajka, mój nigdy nie wyglądało tak dobrze. O, zdjęcie w windzie, kolejny lajk, ja nie używam widny, może powinienem? Takie fotki się dobrze klikają. Tylko, że ja mieszkam na pierwszym piętrze. Musiałbym wjechać na samą górę, by w ogóle zdążyć wyjąć telefon. Ich windy są zawsze takie duże, srebrne i ... puste. Moja wygląda jak toaleta w pociągu. I jeszcze ktoś się co chwilę dosiada, czy nikt już nie korzysta ze schodów? Jedziemy i kolejny pasażer. Czy tak trudno znieść rower z piątego piętra? Następny przystanek i kolejna osoba, tym razem z pieskiem. Idziemy na rekord, ja się denerwuję, napisano, że max 5 osób, ze mną są dopiero trzy, a ja już prawie wpadam do szybu. Nic z tego nie będzie, w 20 sekund jesteśmy na parterze, finito, tyle z mojego udanego zdjęcia. Nie pojadę przecież z powrotem, bo pomyślą, że do reszty zgłupiałem. Chciałem być jak Ci z instagrama, jutro sfotografuję sałatkę. Chyba jednak zgłupiałem.   The sun always shines there, rooms are stylish and the temperature is never below 20 degrees. They are all photogenic, smiling and very happy. If somebody happens to be sad, he is unhappy in a fabulous setting, on the roof of a skyscraper, contemplating the panorama of the city. Failed photo? Not here, but there are plenty on my account. Dinner always looks appetizing, I have to like it. Mine has never looked that good. Somebody took a selfie in the lift, another like, I don't use lifts, maybe I should start? These photos have lots of likes. The only problem is that I live on the first floor.  I need to go up first. Their lifts are always so big, silver and ... empty. Mine looks like a toilet on the train. It's impossible to have a lonely trip here. Each floor new passenger enters. Why Is it so hard to use stairs? Next stop, and another stranger. This time with a dog. We will break the world record, I get nervous, This lift can take only 5 people There are already three here and I almost fall into the shaft. Is this dog trying to pie on my leg? That's it, I won't take any pictures now. I'm not ready for another drive, they would think that I lost my mind. I just wanted to be like people from instagram, tomorrow I will photograph salad. I guess I've already lost my mind. 

25 komentarzy:

  1. Każdy chciałby mieć takie wspaniałe zdjęcia na instagramie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jesteś opaloną córką właścicieli firmy chodzącą w białych adidasach botoksującą usta co miesiąc ani chłoptasiem z kupą żelu na głowie pijącym codziennie rano przepyszną kawę ze starbucksa? To co ty w ogóle robisz na Instagramie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Brutalna rzeczywistość ;D

    dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, mam foto w windzie uczelnianej (udało się zrobić, jadąc aż na 2-gie piętro ;P), a nie wrzuciłam go na Instagrama...what's wrong with me?! A taka ładna winda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten uczuć, kiedy robisz zdjęcie w windzie, lustrze w toalecie publicznej i ktoś wchodzi. :")
    Fajnie piszesz :)


    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie napisany post! Tak bardzo...prawdziwy :')
    Oj, patrząc na te wszystkie zdjęcia na instagramie, chciałoby się robić podobne. Szkoda, że rzeczywistość zwykle okazuje się być inna, haha
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha! Świetnie napisany post! Uwielbiam twój sarkazm.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie potrafię robić ładnych zdjęć, tych typowo instagramowych, na które daję lajka bez zastanowienia :D Ale post świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że mi jeszcze nie odwaliło i nie robię sobie fotek w windzie. Podejrzewam, że to jednak kwestia czasu i w końcu i tak będę takie tworzyła. Oby tylko telefon dorwać lepszy, bo ten to... koszmar.
    Podoba mi się wygląd bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe :) To ja jutro maluję pokój na biało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie jest czasami poprzeglądać takie fajne instagramy. Ale przecież to tylko zdjęcia. Skąd mamy pewność, że tak naprawdę jest w rzeczywistości? Tracenie czasu na robienie zdjęć w windzie jest bezsensowne. Lepiej pójść gdzieś z przyjaciółmi i z rodziną :D
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na trzecie piętro chodzę po schodach ;) Ale winda wygląda tak jak u Ciebie :D I nie ma u mnie lustra...

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak bardzo prawdziwe... I to idealne instagramowe życie... Ehhh, można pozazdrościć. Ale... Ale zazwyczaj to wszystko jest tak podkoloryzowane, układane i robione tylko na potrzeby zdjęcia. A rzeczywistość jest inna. No cóż...
    Podoba mi się Twój sposób pisania! Będę zaglądać częściej ;)

    Zapraszam! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...