sobota, 6 stycznia 2018

Czy stać mnie jeszcze na marzenia?

Podobno "marzyć trzeba umieć" a prawdziwe marzenia to te, które my sami musimy zrealizować. Bo przecież każdy marzy o bogactwie, sławie, ale mało kto robi coś, aby to osiągnąć. Jest nam dobrze tak jak jest, a przynajmniej znośnie. No i zawsze może być gorzej, prawda? It is said that "you have to know how to dream" and real dreams are those that you have to work for. After all everybody dreams about wealth, fame and yet only few of us do something to achieve it. We get used to the current situation as long as it's bearable. It can always be worse, right? 

Mam już tak wiele, ale wciąż odnoszę wrażenie jakby to wszytko było tylko ułamkiem tego, co mogę osiągnąć. Bardzo mnie to uwiera, przeszkadza normalnie funkcjonować. Bo ja już nie funkcjonuję normalnie. Od jakiegoś czasu po prostu odfajkowuję kolejne dni, cały zeszły rok przeleciał gdzieś obok mnie, bez mojego udziału. Rok 2018 będzie inny, tak sobie mówię, ale czy ja w to wierzę? I already have so much but still I feel like all of this is just not enough. I'm tired of this feeling and I can't live normally. I'm just watching as days go by without my participation. The whole year has passed unnoticed. Year 2018 will be different. I say so but do I believe it?  


17 komentarzy:

  1. Skoro rok przeleciał obok ciebie, może jesteś w niewłaściwym miejscu, z niewłaściwymi ludźmi? Może nie robisz tego, co daje ci radość?
    Ja zawsze stawiam na bycie po prostu szczęśliwym człowiekiem. Może to samolubne, ale warto stawiać siebie i swoje cele i marzenia na 1szym miejscu. A ludzie i tak zawsze będą gadać :D
    http://ksiezyc-po-drugiej-stronie-swiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rok właśnie taki był, nie w tym miejscu, nie w tym towarzystwie.
      Wcale nie uważam, że masz samolubne podejście do życia :D, ja mam podobne.

      Usuń
  2. Osobiście wydaje mi się, że każdy marzy o zdrowiu i obecności najbliższych osób. Dla mnie bogactwo nie ma znaczenia, gdy nie mamy obok siebie kochających osób. Pewnie są osoby, które chcą być sławne i mieć miliony na koncie. To jednak nie daje szczęścia, a jak już to na kilka chwil.

    Może powinieneś usiąść i zastanowić się dlaczego tak się dzieje i coś zmienić w swoim życiu? :) Życie jest piękne i trzeba z niego brać to co najlepsze.

    Życzę Ci wytrwałości, siły i aby rok 2018 był lepszy, trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle post idealnie trafiony pode mnie :) sUPER WPIS!

    OdpowiedzUsuń
  4. Do momentu kiedy nie zaczniesz czegoś robic w kierunku zmian możesz naiwnie wierzyć że się zmieni. Trzeba z podniesioną głową iść do przodu!:)

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem warto po prostu zacząć coś robić, coś, co sprawia nam radość lub chcemy, by sprawiało w przyszłości. Ciągle wmawia się nam, że musimy widzieć długoterminowy cel, że możemy wszystko, natomiast nie mówi się o tym, że każdy ma inny bagaż doświadczeń i tkwi w innych okolicznościach na starcie. Tak naprawdę sami wmawiamy sobie co jest wspomnianym przez Ciebie "ułamkiem" a co spełnieniem marzeń.
    Myślę, że jeśli tych ułamków będzie coraz więcej, wkrótce stworzą spójną całość. I tego Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również mówię,że rok 2018 będzie inny, lepszy. Czy w to wierzę? Sama nie wiem, ale co mi szkodzi. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się udało w tamtym roku spełnić moje marzenie :) Mam nadzieję, że w tym roku sięgnę po inne :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten rok może być inny, lepszy. Trzeba tylko zacząć działaś i zacząć realizować swoje cele. Bardzo dobry post :).
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam podobnie. Czuję, że chciałabym coś więcej, ale sama nie wiem jak to spełnić, próbuje coś zmieniać, ale nie do końca mi się udaję. Właśnie, jak by świat mijał mnie, bez mojego udziału w nim.

    OdpowiedzUsuń
  10. 2017 przebiegł u mnie tak samo.. W 2018 stawiam na siebie! I ci tez tego życzę! :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. trzeba pozytywnie podejść, bo inaczej na pewno bedzie źle;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedobrze... Więc może w 2018 warto znaleźć coś/kogoś, dzięki czemu/komu ten rok minie przyjemniej, bardziej odczuwalnie?

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...