wtorek, 10 lipca 2018

Dziś już każdy ma podarte jeansy.

Pamiętam czasy, kiedy podarte spodnie były oznaką ubóstwa. Mamy namiętne łatały każdą dziurę. Ochoczo reperowały wszelkie oznaki znoszenia, bo przecież żadna nie chciała, aby jej dziecko uchodziło za obdartusa. Dziś jest na odwrót. Przecieramy kolana, wycinamy dziury i dumnie obnosimy się z naszymi oryginalnymi spodniami... a nasze mamy? No cóż, część rozkłada ręce, a część pomaga w dokonywaniu dzieła zniszczenia, tak na wszelki wypadek, aby dziecko nie pokaleczyło się w trakcie.   I remember times when torn trousers were a clear sign of poverty. Our moms have passionately patched every hole. They eagerly repaired all signs of damage as none of them wanted their child to go around like a rag-tag. Today it's the other way round. We rub the knees, cut holes and proudly wear our original trousers.. and our mom? Well some of them just gave up and some give a helping hand as they don't want their child to get hurt in the process.    




36 komentarzy:

  1. Ja miałam, ale obecnie nie mam wersji podartej ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam lubię podarte jeansy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. We Francji tylko młodzi ludzie chodzą w dziurawych spodniach. Starsze społeczeństwo jest bardziej konserwatywne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wizytę, i komentarz. Hmm podarte jeansy... też mam jakieś takie jedne lecz wolę mieć całe- nie dziurawe. Chyba z innego świata jestem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam jedne poprzecierane :) I bardzo je lubię :P chociaż co za dużo tych wycięć to niezdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widać moda się ciągle zmienia, też lubię podarte jeansy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba jestem wyjątkiem, bo nie posiadam podartych jeansów. :D Lubię je w jednym kawałku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie nawidzę podartych spodni. Ble

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie każdy, ja nie mam i nigdy nie będę miała, bo dla mnie to nadal jest niechlujne
    :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne dziury, sam je zrobiłeś czy z mamą ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem niedawno sama się nabijałam z takim spodni dziś jestem posiadaczką, aktualnie niedawno zakupionej jednej sztuki i o dziwo bardzo mi w nich wygodnie. Nawet pasują :D Chyba kupie sobie drugie, najlepiej z jakimś jednorożcem czy coś.
    Świetny blog, jestem tu pierwszy raz. Wieje pasją :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem podobny stosunek do dziurawych spodni, ale jak widać sam posiadam finalnie jedną sztukę takich spodenek :D

      To bardzo miłe co napisałaś :)!!!

      Usuń
  12. Trendy tak jak szybko przychodzą tak szybko często przemijają...ciekawe jak będzie z tym :D
    Ja jak większość mam parę par takich dżinsów w szafie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://barwne-stylizacje.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też pamietam te czasy a dzis sa modne i kupowane często :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pomimo wieku lubię podarte jeansy - mam kilka par. Niektóre kupione z przetarciami i dziurami, niektóre robione samodzielnie. Nosiłam takie już 25 lat temu - pamietam, że zwracałam w nich uwagę i różne komentarze zarowno pozytywne jak i negatywne. Mają swój urok i bez względu na trendy noszę je stosownie do okazji oczywiście ;), choć prawdziwy bum już powoli mija, ale myslę, że sam trend jeszcze trochę się utrzyma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nawet jeśli zaraz zniknie, to na pewno jeszcze powróci :D

      Usuń
  15. Lubię podarte dżinsy, ale u kogoś... sama nie czuję się dobrze z dziurami na kolanach. Nie mój styl :)

    Zapraszam na nowy post! A w nim relacja z Open'era ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz. Obserwuję
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biay-look-i-drewniany-koszyk.html

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham podarte jeansy :D! i podobają mi się bardzo skarpetki :D!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również mam podarte jeansy i je uwielbiam:) Tylko to co mnie wkurza, to to że niektóre drą się jeszcze bardziej co wtedy wygląda niechlujnie.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to prawda, mi czasem noga wyjdzie kolanem :/

      Usuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...