piątek, 17 sierpnia 2018

ŻYCIE PO ROZSTANIU

NEW Rozstania bywają naprawdę bolesne. Jestem przekonany, że gdyby nie ten wypadek, to byśmy byli ze sobą jeszcze bardzo długo. Co najmniej kilak lat. Dręczy mnie myśl, że to wszystko moja wina. Był jedyny w swoim rodzaju. Inny niż wszyscy, a ja to schrzaniłem. Dziś przychodzi mi jedynie pogodzić się ze stratą i poszukać nowego… komputera.A breakup can be really painful. I'm pretty sure that if it wasn't for this accident we would be together for a long time. At least for a few more years. And I know that it's all my fault. He was one of a kind. Different than anybody and I screwed it up.. Today I have to come to terms with the loss and I should start looking for a new...... computer .



40 komentarzy:

  1. Prawie się nabrałam, że chodzi o osobę. :D He, he, genialne zakończenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. yyyy i co to juz? ledwo zaczalem czytac a to sie skonczylo. ni to wiersz ni opowiadanie dziwne to jakies i bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem :D. Tak fajnie byłoby się rozsiąść i poczytać o czyimś nieszczęściu zupełnie anonimowo.

      Usuń
  3. Hehe również myślałam że chodzi o kobietę.. 😂
    Niestety komputery lubią się psuć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy zaczęłam czytać, myślę "stracił miłość swojego życia".. Parę słów potem "O nie, stracił ukochanego zwierzaka"... Wyobraź sobie teraz moje zdziwienie zakończeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha a już myślalam, że będą jakieś przemyślenia po rozstaniu. Życzę powodzenia w szukaniu nowego komputera:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to już miejsca na żale i dodatkowe przemyślenia :D

      Usuń
  6. Ha ha super, myślałam, że będzie to ktoś nieplastikowy nie plastikowo-metalowy czyli napędzany płynami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że rozstania z komputerem dają wiele nowych możliwości, więc nigdy się nie smucę. A nówka śmiga jak ideał. ;)

    Pozdrawiam
    Blogger at http://wondance.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, każdy koniec jest nowym początkiem:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, niezłe zdziwienie na końcu ! Genialne zakończenie ;) Ogromna strata.. Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale z Ciebie żartowniś, a tak naprawdę, to rozumiem. Sama się przywiązuję do rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wrobiłeś wszystkich nieźle, jeszcze przez moment myślałam, że szukasz jakiejś odskoczni haha ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już się prawie popłakałam, a tu komputer...
    Hehe :) Dobrze, że to tylko on :)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha ja w ten sam bolesny sposób pożegnałam się z moim IPhonem :D!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite ,nigdy bym nie wpadła, że będzie takie zakończenie ;D
    Ale dobrze, że to rzecz, a nie osoba zawsze mozna wymienić i po bolu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Poczatkowo myślałam ,że chodzi o drugą osobę a tu nagle takie zaskakujace zakończenie.
    Zobaczysz ten nowy komputer tez da sie polubić :-) Za jakiś czas stanie się taki bardziej swojski :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aj, rozstanie z ulubionym sprzętem boli bardzo. W sumie bardziej przeżywałam, kiedy padł mi laptop, niż kiedy rozstałam się z facetem ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak się przejęłam... ale jednak komputery przychodzą i odchodzą :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...