środa, 8 sierpnia 2018

A ja żem jej powiedziała - Katarzyna Nosowska

NEW A ja żem jej powiedział, Kaśka Ty to fajną książkę napisałaś. Kasia Nosowska, bo do artystów nie mówi się przecież per pan, pani, nie będąc w ich obecności, popełniła naprawdę genialną książkę. Przynajmniej dla mnie. Codziennie wożę sobie tę pocieszycielkę tramwajem, gdzie po raz enty, dzielnie pomaga mi zabijać nudę, w drodze do pracy. A ta droga jest naprawdę nudna. And then I told her, Kaśka your book is really funny! Kasia Nosowska, as you shall call the artist Miss Nosowska only in her presence in order to show respect, wrote an awesome book. At least for me. I read it everyday on a tram on my way to work. It's the perfect remedy for boredom. And you should know that my way to work is really boring.  


To była taka miłość od pierwszego wejrzenia,  a raczej spojrzenia, bo to ona przez kilka dni, spoglądała na mnie z najwyższej półki bestsellerów Empiku. Przyszedł dzień, kiedy wszystko się zgrało, ja miałem chwilę wolnego czasu. półka miała jeszcze kilka egzemplarzy szukających uwagi. No to sobie zerknę pomyślałem. I jak tak zrobiłem, to ona już mnie miała, skubana. Bo Kaśka mówi szczerze jak jest, bez owijania w bawełnę i ubierania rzeczywistości w różowy kocyk. Jest przy tym zabawna i zdystansowana, nie ocenia. Kaśka nie powie Ci jak masz żyć, ona mówi jak czuje. A ja żem jej powiedział, Kaśka ja Ci zrobię darmową reklamę w internetach, a Ty napisz drugą część. It was a love ta first sight, or maybe should I say look, as she was staring at me for a few days from the top shelf of Empik's bestsellers. Then the right day had come. I had some time on my hands and the shelf had several copies looking for attention. I planned just to take a quick look, and as I did it got me instantly. Kaśka speaks honestly how it is. She doesn't beat around the bush or make the reality prettier. She is funny and distanced. She doesn't judge. Kaśka will not tell you how to live she writes how she feels instead. And then I told her, Kaśka I will advertise you for free on the internet and you will write the second part. 

39 komentarzy:

  1. Tytuł bardzo mi się spodobał, taki inny niż wszystkie, przez co przyciąga uwagę :) Muszę na nią zwrócić uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja, rzetelna, z humorem co najważniejsze, przekonuje mnie do kupna :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane! ;) Chodzi mi oczywiście o Twój post, bo po książkę nie miałam jeszcze okazji sięgnąć. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tytuł, warty uwagi. Skorzystam może i ja skoro każesz jej pisać kolejną część ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super recenzja, mi bardzo się podobała ta książka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam wszystkie jej filmiki na instagramie, które potem przerodziły się w sagę a w konsekwencji w książkę o życiu, takim prawdziwym. Właśnie tak jak to ładnie opisałeś :) Również bardzo Kaśkę polecam i czekam na kolejną część :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Słuchałam audiobooka, głosem Kaśki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba mam pomysł na prezent dla siostry bo ona Kaśkę lubi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ją w księgarniach internetowych, ja jednak wolę inny gatunek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się wychowywałam z Kaśką i tak trwam z nią od dwudziestu ponad lat. I ona dojrzewa i ja - i wciąż jest mi bliska. Uwielbiam ją i kropka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O książce nie słyszałam, ale mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak - Kasi jest jedyna w swoim rodzaju, mądra, dowcipna, z dystansem i książka w podobnej tonacji została napisana więc nie zdiwię się,ze w sumie i Ciebie ta KAŚKA dopadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam o tej książce :) może kiedyś sięgnę, jak uporam się z moją listą "to read"

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa propozycja :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/08/biaa-sukienka-w-letni-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie podsumowałeś wpis tym zdaniem haha Już widziałam polecenie tej książki, czyli naprawdę po raz kolejny, warto :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. też się zastanawiałam ostatnio nad tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o książce, ale zachęciłeś mnie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Potrafisz zaciekawić czytelnika :)
    Tak się składa, że 17-ego lecę do Empiku po płytę, więc może przy okazji rozejrzę się za tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie porwała mnie ta ksiązka totalnie :(

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...