czwartek, 13 grudnia 2018

LOOK OF THE DAY - SWEATER FROM RESERVED

Jestem domatorem z krwi i kości. Bardzo lubię siedzieć sam w domu, zwłaszcza w jesienne i zimowe dni, kiedy na dworze robi się już naprawdę nieciekawie. Tu czuję się najlepiej. Mogę w spokoju  delektować się kawą, książką. Mam czas na bloga, YouTube i inne małe przyjemność.  Liczy się tylko to, żeby było mi ciepło. To jedyne kryterium idealnego dnia w domu. I am a homelover. I really enjoy sitting at home alone especially in autumn and winter days when the weather is really bad outside. I adore it. I can enjoy coffee, a book. I have time for the blog, YouTube and everything else that pleases me. All that matters is that I feel warm. This is the only criterion for the perfect day at home. 

 SWEATER - RESERVED / TROUSERS - H&M 










38 komentarzy:

  1. Ja jestem domatorka tylko w takie zimowe ni, uwielbiam wtedy czytać książki w ciepełku ale jak tylko przychodzi wiosna ciągnie mnie na dwór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację - najważniejsze żeby było ciepło!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A i ja jestem domatorem; uwielbiam, jak Ty, siedzieć w domu z książką, herbatą, kawą i mieć chwilę na rzeczy w Internecie czy cokolwiek, co nas uspokaja. Co prawda, gdybym miała okazję często podróżować, to chyba porzuciłabym na chwilę bycie domatorem:) A zdjęcia są super! Swetry to jedna z lepszych rzeczy, jakie "daje" nam zima! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zimą bym chętnie podróżował do ciepłych krajów :D. Wtedy mój "domator mood" jest nieaktywny :)

      Usuń
  4. Ja też wolę siedzieć w domu. Lubię takie zimowe swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny sweterek :D ja także jestem typem domatora :) książka, aromatyczna herbatka i ciepły kocyk :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem domatorem. Najbardziej doceniam to gdy wracam z uczelni lub pracy z zimna do ciepłego domku <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli nie tylko ja lubię sobie siedzieć w domu. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesienią i zimą też bardzo lubię posiedzieć w domu, poczytać książkę i się odprężyć. To naprawdę piękny czas dla mojego intelektualnego rozwoju. :)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wręcz przeciwnie. Mogłabym całe dnie spędzać poza domem tylko że pogoda mi na to nie pozwala. 10 stopni na plusie to dla mnie już za zimno :D
    świetne zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym okresie mam bardzo podobnie - gorąca czekolada czy herbata, książka , jakiś film lub serial w cieplutkim wnętrzu - idealnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, czekolada jest super :)

      Usuń
    2. Zwłaszca w tym okresie jesienno- zimowym - Życzę Ci zdrowych, spokojnych oraz rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia xx

      Usuń
  11. Ładny look,super sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam tak samo,tyle że latem ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Też z reguły jestem domatorką i w jesienne lub zimowe dni najchętniej siedziałabym w swoim pokoju z kubkiem gorącej herbaty :D Super stylizacja i bardzo twarzowy sweterek ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień w domu w ciszy czasem to sama przyjemność ale wyjście gdzieś np do teatru czy do kogoś w odwiedziny to tż spoko opcja.
    Wesołych wspaniałych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podpisuję się pod tym rękami i nogami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i świetnie, ostatnie dnie, oprócz rodzinnych wyjazdów to były właśnie takie domowe chwile dla mnie i czułam się fantastycznie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy Reserved ma swetry z dobrym składem?
    W sumie szukam czegoś dla taty, ponieważ swetrów zawsze mu brakuje, jednak prawie wszystkie te z sieciówek mają w sobie głównie akryl bądź poliester.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...