niedziela, 25 lutego 2018

Pracuję nad kolejnym filmem... hurra!

Odkąd pamiętam zawsze chciałem tworzyć filmy. Składałem w głowie różne historie, pisałem dialogi i zawsze grałem główną rolę. Niestety nigdy nie miałem kamery, a telefon w tamtych czasach umożliwiał zarejestrowanie jedynie 30 sekund filmu i to w bardzo słabej jakości. Dziś mam narzędzia i środki, aby opowiedzieć każdą historię, ale jakoś tak chyba trochę mniej wyobraźni... no i odwagi. 
Since I remember I always wanted to make movies. I was creating various stories, writing dialogues and always played the leading role in my head. Unfortunately I did not have any camera and my phone at that time was able to record only 30 seconds of a bad quality movie. Today I have means and tools to tell any story but somehow a little less imagination and well....less courage. 

Mam wrażenie, że popełniam pseudointelektualne traktaty. Chciałbym być jak Małgorzata Szumowska, opowiadać uniwersalne historie, które łapią za gardło i mieszają w głowie. Pragnę się rozwijać w tym temacie i dlatego zaczynam pracę nad kolejnym filmem! Dziele się z Wami tą rewelacją, bo chyba nic tak nie motywuje do pracy, jak publiczna deklaracja. Tymczasem odsyłam Was do mojego poprzedniego obrazu, co jest wart filmu bez widza?  Link pod zdjęciem. 




I am afraid that what I create are just  pseudo intellectual treatises. I would like to be like Małgorzata Szumowka, be able to tell universal stories that catch you by the throat and mess with your brain. I want to go in that direction I have to tell that I'm working on my next movie. I share this news as I think that nothing motivates you more than a public statement that you'll do something.  Please also find the link to my previous film attached. What's the point of making movies If nobody watches it?

45 komentarzy:

  1. Czekamy na rezultaty tej pracy, większej ilość. Zdjęcia czy coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello Kristof! I love your blog!
    I followed you on GFC #213, would you be so kind to follow back? Let's support eachother and keep in touch!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie się oglądało :)
    powodzenia przy dalszym tworzeniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie złożyłeś ten filmik, masz bardzo ładny głos :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam za Ciebie kciuki mam nadzieję, że Ci się uda :)
    super blog obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny film☺
    Swietnie się ogladalo😍
    Powodzenia ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w kolejnej produkcji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No i to jest dobra decyzja. Jeśli się czegoś pragnie lub o czymś marzy trzeba chociaż spróbować!!! Pierwszy film mi się spodobał, nie mogę się doczekać drugiego :) Trzymam kciuki, choć wiem że dasz radę bez nich!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć :) Życzę Ci wielu sukcesów i tego abyś uparcie dążył do celu. Obejrzałem film, boje emocjami, detalami i taką codziennością - ale w tym jest cała wartość :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post.
    If you want you can check out my blog. Maybe we can follow each other and be great blogger friends. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemnie się oglądało ten krótki filmik :)
    Życzę Ci powodzenia i dużo pomysłów na nowe produkcje :)
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki żeby wszystko się udało :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że plany się powiodą!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w kolejnym filmie !!
    Oglądałam filmik 'Czym jest samotność' i na prawdę dobrze to wszystko przemyślałeś, słowa i całą koncepcję filmu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Filmik wypadł ciekawie - jestem ciekawa jak pójdzie kolejny :-) Super,ze tworzysz i robisz cos swojego

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore ambicje i dobre plany, oby wszystko się udało! Czekam na efekty ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przyjemnie oglądało się filmik :) Szkoda, ze taki krótki! Niemniej jednak co miało być powiedziane, zostało powiedziane i na pewno na długo zapamiętam te słowa. Przyznam, że trochę nie nawet wzruszyłam! ♥ Dialog świetnie pasował do pokazywanego obrazu i odwrotnie! Montaż też super :)

    Powodzenia z kolejnym filmem! Na pewno czeka Cię dużo pracy, wyzwań, problemów, a może nawet i wątpliwości, ale twórz, bo świetnie Ci to wychodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam zatem na efekty pracy :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście telefony w tamtych czasach nie były zbyt ambitne, w porównaniu do dzisiejszych. Dobrze, że teraz masz sprzęt i wszystkie potrzebne do tego środki. Człowiek powinien się realizować w tym, co lubi, dlatego rób to dalej! Odwaga na pewno przyjdzie. Tylko pewnie z czasem :)

    Jeszcze ją możesz przebić, nikt nie powiedział, że nie. Grunt to uwierzyć w siebie. Co do filmiku. Ostatnio polubiłam takie krótkie, więc nie powiem - przyjemnie mi się go oglądało. Ujęcia jak i słowa naprawdę są nastrojowe. Jednak jakoś na początku nie pasował mi Twój głos. Może to strach przed nagrywaniem? Potem już było tylko lepiej. Zostawiłam łapkę na zachętę :)

    Powodzenia przy kolejnych produkcjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Czekam na efekty! :) Sama też często tworzę w głowie różne scenariusze, ale jakoś nigdy nie chciałam i nie planowałam nakręcenia ich - może dlatego, że są zbyt sentymentalne. Ale Tobie mocno kibicuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. To dobrze, że takie właśnie filmy chcesz tworzyć. Moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...