piątek, 13 lipca 2018

BOMBER JACKET FROM ZARA

Wyprzedaż to idealny moment, aby zaopatrzyć się w rzeczy, na które nigdy bym się nie zdecydował po cenie regularnej. Wydaje mi się, że wyśrubowane ceny niektórych ubrań, nijak się mają do jakości ich wykonania. Kurtka ze zdjęcia kosztowała finalnie 49,99 PLN. Można ją zestawić praktycznie z każdą, jednokolorową koszulką, co sprawia, że stała się ona moim ulubieńcem zeszłorocznych wyprzedaży. Sale is the perfect time to buy thinks that I wouldn't normally purchase at a regular price. The think is that very often the initial prices are way to high taking into consideration the quality of some clothes. The final price of the jacket from the picture was 49,99PLN (12 Euro), It can be matched with any one-colored T-shirt which makes it my favorite purchase of the last year's sales. 

 Jacket- ZARA / T-Shirt - Crop / Trosers - H&M / Shoes - Crop / Watch - New Yorker





48 komentarzy:

  1. Uwielbiam wyprzedaże :) Twoja propozycja z tą bomberką jest mega, cóż za gust! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że rzadko korzystam z wyprzedaży, ale... widzę że znalazłeś prawdziwą perełkę!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kurtka! Masz rację ceny Zary nijak mają się do jakości ale i tak lubię ten sklep ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę poczekać do wyprzedaży. Ciuch dalej ten sam, ale cena niższa. :D Super, że udało Ci się upolować bomberkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację. Często jest właśnie tak, że warto poczekać na wyprzedaże i kupić coś fajnego w dobrej cenie. To cieszy podwójnie :)) Fajna ta kurtka i ładna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co przepłacać i zawsze czekam na wyprzedaże :)
    Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyprzedaże, to czas wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja potrafię popłynąć w czasie wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj!
    Jestem z rewizytą. Tylko nie wiem, czy Twój blog jest dla mnie, kobiety 50 +.
    Nie przepadam za zakupami. Chodzę na nie z moją 25- letnią Córką, ona zna mój gust, wybiera, przynosi, ja przymierzam i tak jest dobrze:)
    Nie noszę, bo nie lubię np spodni. Nie mam nic dżinsowego, bo to nie w moim stylu.
    Lubię za to kolorowe: spódnice, sukienki, obcasiki.
    To tyle o moim guście modowym.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze żeby znaleźć odpowiednie rzeczy dla siebie, ja też nie noszę wszystkiego :)

      Usuń
  10. Uwielbiam wyprzedaże i głównie podczas nich zaopatruję się w ciuchy. Zgadzam się z tym, że ceny większości rzeczy są tak wyśrubowane, że dopiero podczas wyprzedaży schodzą do odpowiedniego sobie poziomu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię wyprzedaże, chociaż paradoksalnie nie bardzo lubię kupować ubrania. Poza tym świetnie, że jest coraz więcej facetów, którzy piszą o modzie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to intrygujące, dlaczego nie lubisz kupować ubrań? :D

      Usuń
  12. Super kurtka, niezwykle się mi podoba. Idealnie do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kurtka! Masz rację pasuje do wszystkiego. ja także lubię wyprzedaże bo kto ich nie lubi? Hihi .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko właściciele sklepów, że muszą obniżyć ceny :D

      Usuń
  14. Great outfit, your new jacket is very nice!
    I'm following you (:

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się, lubię takie kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna, uwielbiam bomberki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ach ja unikam teraz wyprzedaży:D boję się o swoją szafę xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wyprzedaże!:) Jeśli chodzi o stylizację super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw. Też lubię wyprzedaże ;)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wyprzedaże jak inni ludzie o nich nie wiedzą. W tedy na spokojnie mogę sobie coś kupić.
    Osobiście uważam, że kurtka jest fajna aczkolwiek bez tych naszywek była by dla mnie idealna!

    Pozdrawiam!
    zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks a lot :D

    wooow, great look my friend!

    NEW TIPS POST | BRONZERS: THE IDEAL EFFECT FOR SUMMER. :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem fanka wyprzedaży i całkowicie sie z Toba zgadzam, część tych rzeczy nie jest warta swoich pierwotnych cen.
    Kurtka jest rewelacyjna- uwielbiam w niej te naszywki ( jakos ostatnio ma bzika na ich punkcie) :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta bomberka jest rewelacyjna. Sama bym w nią wskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...