środa, 19 sierpnia 2015

Summertime

Koniec lata jest tuż za rogiem. Wszyscy, którzy marudzili na upały mogą zacierać ręce. Za chwile będzie można spokojnie narzekać na chłód, deszcz i inne jesienne atrakcje. The end of summer is round the corner. Those who were complaining about hot weather can start rubbing their hands. In a moment they can complain about cold, rain and other autumn attractions. 
Shirt: ZARA / Trousers: H&M / Schoes: Victory
Tak na marginesie, ZARA oferuje najlepiej skrojone koszule i to nie jest reklama. On a side note, ZARA offers the best tailored shirts and it's not an advertisement.

15 komentarzy:

  1. No bo na pogodę można zawsze narzekać, taki jej urok
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna koszula i okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi został jeszcze ponad miesiąc wakacji. Ten przywilej maturzystki najbardziej mi się podoba :D Świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez kolejne miesiące będę tęsknić za latem ;c Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wcale nie narzekałam na upały, a i tak minęły :/
    dobra koszula!

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wcale nie narzekałam na upały, bo wiem, że jeszcze za nimi zatęsknię.
    A co do zestawu, to świetną masz koszulę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że tak szybko odeszły.. Uwielbiam ciepłe dni.
    Piękna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszula :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...