sobota, 22 sierpnia 2015

Animal print

NEW Pokutuje przekonanie, że panterka jest niemęska. Idąc tym tropem, możemy od razu wykastrować mężczyzn pierwotnych, którzy dumnie prezentowali skóry wszelkiej maści.  Naturalne futra są obrzydliwe, ale nie widzę nic złego w kopiowaniu wzorów. Print zwierzęcy nie musi być banalny, ale razi mnie gdy jest zbyt oczywisty.  It is said that a leopard-print is unmanly. Taking this into consideration we should castrate of masculinity cavemen who wore all kind of animal skins. Although natural furs make me sick I don't see anything wrong in copying patterns. Animal print doesn't have to be trivial but I don't like when it is too obvious.
T-shirt: Naketano /Trousers: H&M/ Shoes: Victory

22 komentarze:

  1. Dobry wybór panterki :) fajnie Ci w tym princie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne buty :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ta Twoja panterka jest super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka nowoczesna ,czarna pantera jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny print I super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie , opowiadanie o tajemniczym nieznajomym
    cierpieniepokrytetatuazem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nagłówek! Kiedy tylko go zobaczylam od razu zaczęłam się śmiac. Bardzo pomysłowy :) Poza tym świetny design bloga. Tak trzymaj! :D Pozdrawiam 6mkwadrat

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam lubię, jak chłopak chodzi w tego typu koszulkach.
    a tą chętnie bym Ci ukradła! świetna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak słyszę, że coś jest niemęskie to chce mi się śmiać :) Jeśli wiesz jak dobrze to nosić to dlaczego nie?
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że jestem pierwszy raz na Twoim blogu :), Zachwycił mnie layout oraz sposób w jaki piszesz, myślę, że jak tylko pozwoli mi na to czas to będę tu chętnie zaglądać.
    Nie uważam że panterka jest niemęska, jeśli tylko skomponujemy ją odpowiednio i nie przesadzimy z ilością. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że wyglądasz rewelacyjnie;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ta Twoja pantera! świetnie wyglądasz ;)
    zapraszam do mnie na nowy post, klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna koszulka
    podoba mi się szablon na Twoim blogu
    wygląda tak profesjonalnie
    ja zawsze coś napsocę i przekąbinuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, sam stworzyłem :D, ale też mnie czasem ponosiło z dodatkami :P

      Usuń
  14. Dobrze dobrana panterka, to i dobrze wygląda, świetny look :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...