wtorek, 25 sierpnia 2015

My name is Black

NEW Jeśli chodzi o mój ulubiony kolor, to najbliżej mi do Wednesday Addams. Czerń to ja, ale nie wykluczam, że przestanę ją nosić jeśli ktoś wymyśli ciemniejszy kolor. Śmieszy mnie, gdy ktoś mówi, że czerń jest smutna. Nie jest. Smutni są ludzie, którzy ubierają ją przy okazji pogrzebu. Czerń jest intrygująca, tajemnicza i zawsze modna.  If it comes to my favorite color I am like Wednesday Addams. My name is black, but I don't mind stop wearing it when they invent a darker color. Black is not sad, people who are wearing it during funerals are sad. Black is intriguing, mysterious and always in fashion.

Sweater: ZARA / Trousers: ZARA

33 komentarze:

  1. Zgadzam się :D Czerń jest the best :D a na dodatek nie wyjdzie z mody :D super.. ale chce więcej zdjęć bo z tych trzech mało widać całość :)
    Pozdrawiam :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię zasypywać zdjęciami :p, to nie jest reklama.

      Usuń
  2. Sama kocham czerń... ;)

    Zapraszam do wzięcia udziału w MINI KONKURSIE http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/2015/08/mini-konkurs.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że załozyłeś białe buty
    podbija ciemny kolor reszty stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem czerwone, ale nie zabrałem na wyjazd : /

      Usuń
  4. W czarnym kolorze najlepiej sie czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten sweter, czerń jest fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ubiera się w kolory jakie lubi i to jest ok. Ja za czernią nie przepadam , gdyż mój strój w pracy jest właśnie tego koloru...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerń nigdy ne będzie nudna. Świetna bluzka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. czerń może być intrygująca, tajemnicza ale tez może być i nudna jeżeli, bo tak naprawdę wszystko zależny od fasonu i zestawieniu. jak fason jest nudny to czerń go nie uratuje :) Twój zestaw jest bardzo fajny, dobrze, że dorzuciłeś trochę bieli :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za komentarz pod moim ostatnim postem :) Stylizacja świetnie przełamana białymi butami. Ja tak samo, gdybym mogła nosiłabym samą czerń! Czarna dama ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam ubierać się na czarno. Do podanych przez ciebie przymiotników dodałbym jeszcze jeden, mianowicie, że czerń jest bardzo bezpieczna. Tak czy inaczej, bardzo fajny post. Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na nowy post. A co w nim? Wybitna książka Marcina Różyca, więcej nie zdradzę.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerń i biel to najlepsze połączenie. Stylizacja bardzo dobra :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja .
    Ale ja kocham kolory :))
    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  13. czerń jest super kolorem. Mam w szafie coraz więcej ubrań tego koloru :D tylko latem trochę ciepło...^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy kolor jest super :) Fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzy mi się,żeby w mieście w którym obecnie mieszkam było więcej takich modnych facetów na ulicach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czerń:) Nigdy nie wyjdzie z mody i pasuje do wszystkiego.
    Świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  17. Również jako chłopak uwielbiam czerń :D zawsze czuję, że wtedy wyglądam dobrze :P świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...