piątek, 28 sierpnia 2015

How to come up with great blog post ideas?

NEW Dziś każdy może zostać blogerem. Póki co, platformy blogowe są darmowe, a wszystko co darmowe wabi setki ludzi. Blogosfera stała się HOT. Każdy chce się wypowiedzieć i być ekspertem na własnym podwórku. A co, jeśli nie mamy nic do powiedzenia? Today, anyone can be a blogger. So far, blogging platforms are free, and what is for free attracts hundreds of people. The blogosphere has become really HOT. Everyone wants to share their opinion and be an expert in their own backyard. What if we have nothing to say?

Prawdopodobnie zostaniemy skrytykowani i grozi nam brak ruchu na stronie. O ile z krytyką łatwo można sobie poradzić, to drugi scenariusz jest już przygnębiający. Możesz bowiem kasować na potęgę niewygodne komentarze, ale jeśli nikt nie ma ochoty Cie skomentować, to masz już duży problem. Na szczęście „Google” dba o to, by nie zabrakło nam pomysłów na posty. Przedstawiam wam kilka linków do stron, które generują tematy na bloga. Super prawda? Czekam, aż ktoś będzie mógł za mnie pomyśleć.  First of all, we run the risk of being criticized and will have no traffic on our site. Although you can easily deal with haters, no traffic can be really upsetting. At the end of the day you can  delete all of the awful comments but if there are no people who would like to read you you are in trouble. Fortunately, the "Google" makes sure that we do not run out of ideas. Here are  a few links to websites that generate topics for your blog. How cool is that? I am waiting for something that would think for me.





20 komentarzy:

  1. Ciekawe "gadżety", ale te najbardziej poczytne posty pochodzą chyba jednak z głowy i serca autora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja czekam czasami długie tygodnie na to, aż mi temat wpadnie do głowy- głupia ja! Takie to przecież może być proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is a great post - very unique.
    Would you like to follow each other on GFC?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu bym nie powiedział że takie portale istnieją. Wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomocne w momencie braku weny:-) Lepsze korzystanie z tego niż pisać kolejny ,obszerny post o pogodzie ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech każdy pisze o czym chce :D TVN Meteo też ma jakąś oglądalność.

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, ze istnieją takie generatory. Fajna sprawa jeśli ktoś nudzi się, a chciałby sie czyms zająć :) Na moim blogu wyczekiwana przez ciebie relacja ze Szwecji Szwecja|Sweden :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great tips! I'm going to check these sites now! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe te portale! ~best-frieend.blogspot.com zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam pojęcia o istnieniu takich stron, ale jak do mnie to nie przemawia ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie korzystałam z takich stron i raczej nie zamierzam ale może akurat komuś przydadzą się linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam pojęcia, że takie generatory istnieją?! Widocznie myślenie w dzisiejszych czasach to strata czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem w szoku, że są takie strony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki generator może być świetną inspiracją ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja znów zdecydowanie lubię czytać cudze blogi, jest ich rzeczywiście bardzo dużo i jest w czym wybierać. Dla mnie to jak ogromna biblioteka z przeogromną ilością książek-blogów. I w dodatku najczęściej się nie kończą :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten generator to fajny pomysł, ja na szczęście zawsze mam masę pomysłów na posty :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny inspirujący post :) Jestem na TAK
    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...