czwartek, 31 marca 2016

Marilyn Monroe Inspires Men Fashion

NEW Tej pani nie trzeba nikomu przedstawiać. Mimo że pożegnała się ze światem już jakiś czas temu, to nadal puszcza do nas oczko, tym razem  z bluz i t-shirt-ów ... w dodatku męskich.  This lady doesn't need any introduction. Although she passed away some time ago, she still winks at us but this time form sweatshirts, t-shirts... and they are for men.

Aktorka stała się wdzięczną inspiracją dla projektanta Dries Van Noten, który postanowił przypomnieć o nieśmiertelnej ikonie kina. Wybór nieprzypadkowy, bo jak wiadomo, jej twarz sprzeda wszytko. The actress became an inspiration for Dries Van Noten, who decided to remind us about this immortal icon of cinema. For sure, it was not a random choice, as this face will sell everything.
Nie pierwszy raz, ktoś sięga po wizerunek sławnej aktorki. Wielu producentów odzieży zadbało o to, aby każdy mógł mieć na własność kawałek Marilyn. Wystarczy minuta, aby znaleźć dziesiątki sklepów oferujących podobne koszulki. It's not the first time when somebody uses the image of the famous actress. Many stores make sure that we all can have a piece of Marilyn. It takes less than a minute to find similar T-shirts on the internet.  

W tym roku mija 90 lat od jej urodzin, to chyba dobry moment, aby sprawić sobie taki ciuch. Jest to must-have tego sezonu, który spokojnie obroni się jeszcze przez kilka kolejnych.  This year is the 90th anniversary of her birth, so it's probably the perfect time to buy such must-have of this season which will last a few more.

17 komentarzy:

  1. Ciekawy trend w męskiej modzie, taki mały, interesujący klasyk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, niektóre z tych ubrań wyglądają naprawdę fajnie. ja mam w szufladzie naklejki wodne na paznokcie z Marilyn także chyba trzeba ich użyć w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno mam z nią koszulkę, choć szczerze to za nią nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ciekawe,jeśli chodzi o męską modę :)
    Wielką fanką MM była moja córka i do dziś jest moja siostra,ja się jakoś uchowałam,aczkolwiek podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że sa na męskich T-shirtach. Niezłe są, już wiem co na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam MM!<3
    Aczkolwiek moją ikoną od dziecka i wielkim wzorem był Michael Jackson również pod względem mody:) Uwielbiam jego militarny strój, który mnie zachwyca zarówno u kobiet jak i mężczyzn ;) Mam też koszulkę z jego wizerunkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jej wizerunek wszędzie i zgadzam sie ze zawsze sie sprzeda!!;)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozpisałam się w komentarzu i mój głupi internet wszystko zrujnował. Nie chce mi się tego po raz drugi pisać, więc powiem w skrócie. Jako modowa buntowniczka, nigdy nie zrozumiem ślepego podążania za modą. Znając życie, to większość facetów noszących koszulki z Marilyn nawet nie widziało ani jednego filmu z nią. Dla mnie to bezsens nosić ciuch z podobizną kogoś, kto nie jest dla nas kimś ważnym. Zatem rozumiem, jak fan nosi koszulkę ze swoim idolem, ale nie rozumiem, jak ktoś nosi koszulkę z fotą kogoś sławnego tylko ze względu na modę - a już kompletnie nie ogarniam jak można nosić podobiznę całkiem nieznajomej osoby, na co ostatnio była moda i wiele kobiet nosiło koszulki z fotami innych kobiet na nich. Kompletny absurd :D

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...