niedziela, 15 stycznia 2017

Co Takiego W 2017 roku?

Utarło się, że nowy rok to idealny czas na zmiany. Wiadomo, po co zmieniać coś już dziś, skoro można sobie jeszcze chwile legalnie pofolgować? Nie codziennie też naszym zmianom przygrywa muzyka i huk sztucznych ogni. Ja w tym 2017 chcę być trochę lepszą wersją siebie, bo zmieniać się nie zamierzam. It's common that the new year is the perfect time for changes. Obviously, why should you change something now when you can fool around a bit longer? By the way not every day your decisions will be accompanied by music and fireworks. For sure, in 2017 I want to be an improved version of myself as I'm not planning to change drastically.

Moje pierwsze refleksje na temat nowego roku są trochę niepokojące. Mam wrażenie, że albo doba skurczyła się jeszcze bardziej, albo ja zacząłem robić wszystko dwa razy wolniej. Nie wiem dokąd ucieka czas, ten gnojek jest jak kostka cukru, która wpada do kawy, nie ma po nim śladu w mgnieniu oka. Chwilę jeszcze tak pozrzędzę i zabieram się za wielkie rzeczy! A Wy?


My first thoughts on the new year are a bit disturbing. I have a feeling that the day is even shorter or I've started to do things two times slower. I have no idea where does the time go. This little bastard is like a sugar cube putted into the coffee, there is no sign of it in the blink of an eye. Let me whine a bit and I'll get down to work! What about you?

39 komentarzy:

  1. O tak, też mam wrażenie że doba się skurczyła. Z każdym dniem czas leci mi coraz szybciej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja wielka rzecz powolutku nabiera kształtów, potrzeba zmiany w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż , niektórzy potrzebują więcej czasu aby się za coś nowego zabrać.W moim mniemaniu mają lepiej przemyślane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że masz takie plany na ten nowy rok :)
    w sumie to ja mam całkiem podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie mam plany? Chciałabym robić więcej dobrego, bo wkurza mnie hejt co poniektórych rodaków.

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę Ci samych sukcesów i powodzenia w stawaniu się lepszą wersją siebie :) a co do uciekającego czasu- chyba wszyscy cierpią na to "schorzenie" :P
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście czas ostatnio bardzo szybko leci. Tak to już jest im się jest starszym tym szybciej ci on ucieka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdanie:" Ja w tym 2017 chcę być trochę lepszą wersją siebie, bo zmieniać się nie zamierzam." no i dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dążenie w stawaniu się lepszym to jest to! Ja chcę tylko uporządkować swoją garderobę - udało się już to w tym roku zrobić. Teraz jeszcze trochę zakupów w kolorach które są na czasie, by ją uzupełnić - zmieniać się też nie zamierzam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ten rok przyniesie wielkie zmiany, więc cieszę się, że już jest :) Ale to prawda... Czas zachrzania jak głupi, jak to jutro jest już 17?! Nie ogarniam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w sumie nigdy nie robiłam żadnych postanowień noworocznych, ale w tym roku planuję ubierać więcej jasnych rzeczy po zimie (co równa się z poważnymi zakupami, bo większość mojej szafy jest czarna). ot takie ocieplenie mojego wizerunku haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam wrażenie, że czas leci szybciej, a jeszcze niedawno był 2015...

    OdpowiedzUsuń
  13. Och mi też strasznie szybko w tym nowym roku mija czas ;) Oby to ustało.
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas pędzi a my musimy go gonić. Szczęścia w 2017 :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Im jesteśmy tym szybciej nam czas leci niestety ;((

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już zabrałam się za wielkie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam takie wrażenie i też jestem przerażona. Dopiero był Sylwester, a jeszcze kilka dni i będzie luty! Czas biegnie nieubłaganie, dobrze, że jeszcze tyle przed nami :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też dni uciekają jak piasek przez palce! :c

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba się zaczynasz starzeć, haha. Mi jakoś tak po 19-tych urodzinach zaczął strasznie uciekać czas.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O tak! Zdecydowanie w Nowym Roku doba się skróciła! Nie mogę pojąć, jak to się stało, że jest już 22.01!

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...