czwartek, 5 kwietnia 2018

Czy chcesz być szczęśliwy?

Szczęście to niewątpliwie stan psychicznego dobrobytu, bo ten materialny nie da nam nic, poza zagraconym mieszkaniem. Szczęście to Ty i Twoja postawa, indywidualna interpretacja rzeczywistości. Często wierzymy, że dopiero po osiągnięciu jakiegoś celu będziemy wreszcie zadowoleni z życia. To bujda, bo ta pogoń za króliczkiem nigdy się nie skończy. Im szybciej to zrozumiesz, tym prędzej zaczniesz odczuwać radość. Przeżywaj ją już dziś, nie wtedy, kiedy dostaniesz podwyżkę, kupisz mieszkanie, drogi telefon lub doczekasz się 100.000 followers-ów na Instagramie.  Ja się wciąż staram...bo nadal mam poczucie, że czegoś mi brak. Without doubt, happiness is a state of mental well-being, material one will give us nothing but clattered flat. Happiness is in you and your attitude. It's your individual interpretation of reality. We often believe that after achieving a goal, we will be finally satisfied with life. It's nonsense as you may forever chase the rabbit . The sooner you understand it, the sooner you will begin to fell joy. Experience it today, not when you'll get a raise, buy a flat or gain 100.000 followers on Instagram. I'm still trying... as I have a feeling that my life is missing something. 


30 komentarzy:

  1. Szczęście, boże ja już zapomniałem co to znaczy być szczęśliwy. Dla każdego to coś innego ale czasami dobrze jest być smutnym aby docenić tego przeciwieństwo. Uważam również, że nigdy nie osiągnie się 100% szczęścia bo wiecznie będzie niedosyt ale również my sami będziemy oczekiwać czegoś więcej.

    Pozdrawiam:
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, nigdy nie osiągnie się 100% szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto cieszyć się tym co jest tu i teraz ale też warto myśleć o przyszłości i dążyć do tego co może dać nam jeszcze większe szczęście, realizować marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, szczęście jest zależne tylko od nas, naszego nastawienia, pasji, które realizujemy i myślę, że po części jak zadowoleni z życia jesteśmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli komuś czegoś brakuje do szczęście to oczywiście niech goni królika ile się da, ale powinniśmy pamiętać o tych dorbych kwestiach które dają poczucie szczęście. Na chwile, to na chwile ale jednak. Poza tym nie od razu zbudowano Kraków, dlatego budowanie własnego szczęście jest jak budowanie własnej przestrzeni - powoli ale sukcesywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się ☺
    Mi ciągle się wydaje że jeśli "kupię to" czy "zrobię tamto" będę szczęśliwa.
    Oczywiście jak tylko "kupię czy zrobię " zaraz znajdzie się coś kolejnego.
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy ma swoją definicję szczęścia. Jednego cieszą pieniądze zakupy, drugiego to że jest zdrowy. Ważne jednak że człowiek jest szczęśliwy, nie ważne z jakiego powodu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem szczesliwa bo mam wspanialego faceta :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd ja to znam. Uczucie pustki. Albo potrzeba zaistnienia. Albo zrobienia czegoś nowego. Czegokolwiek. Szczęście ma tak naprawdę wiele znaczeń. Każdy ma swoją definicje prawdziwego szczęścia. Czasami są momenty, gdy czuję, że w pełni osiągnęłam ten stan. Niestety, przeważnie jest chwilowy. No i rzadki.
    Mam nadzieję, że odnajdziesz w końcu to czego potrzebujesz i oboje poznamy prawdziwe szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że każdy chce być szczęśliwy, pomimo wszystko ;)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba się cieszyć z tego, co zostało nam dane :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W życiu piękne są tylko chwile dla, których warto żyć! Szczęście nie jest stanem permanentnym dlatego łatwiej je doceniamy. Nawet, gdy ogólnie czujemy sie dobrze to zdarzają się gorsze dni. I dobrze. Dzięki nim mamy większą skalę porównawczą.
    http://zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie, szczęście zależy od nas samych, od naszego nastawienie i myślenia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-w-kolorze-czerwieni.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkowicie się z Tobą zgadzam, że ten materialny nie da nam nic poza zagraconym mieszkaniem. Pogoń za króliczkiem nigdy się nie kończy, dlatego należy przestać ciągle za nim gonić i cieszyć się każdym dniem.
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęście nie da się wprost zdefiniować. Jeszcze pół roku wydawało mi się, że jestem szczęśliwy, a moje życie ogarnięte. Tymczasem dzisiaj mieszkam kilkadziesiąt kilometrów dalej niż wcześniej, a z mojego życia jeszcze pół roku nie pozostało praktycznie nic. Zmieniły się moje priorytety i zaczynam czuć się szczęśliwy, jednak z zupełnie innych powodów niż wcześniej.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...