piątek, 20 kwietnia 2018

Kiedy słucham duchów przeszłości.

Siedziałem wczoraj cały wieczór przed komputerem i słuchałem starych piosenek na youtube. To take surrealistyczne uczucie, kiedy wracam myślami do momentu, gdy usłyszałem je po raz pierwszy. Zamykam oczy i jestem 170km od Poznania, na Włocławskim osiedlu. Yesterday I was listening to old songs on youtube all evening. It' s always such a surreal feeling when I go back to the moment I heard them for the first time. I just close my eyes and I'm suddenly 170 km away from Poznań, in Włocławek my hometown. 



Utwór Speeding cars Imogen Heap, chociaż nigdy nie doczekał się teledysku, zdążył przekroczyć już 12 milionów wyświetleń. Ktoś po prostu udostępnił piosenkę, ze zdjęciem huśtawki. Mam wrażenie, że ta zawieszona na drzewie opona zostanie w sieci do końca świata. Hide and Seek, do którego nakręciłem swój pierwszy film na youtube, ma dziś ponad 21 milionów odtworzeń.  Doskonale pamiętam jak  Through the glass Stone Sour było zapętlone na moim profilu na MySpace. Wydawało mi się to wtedy takie bajeranckie. Hey There Delilah nadal mnie porusza, tak samo jak Almost Lover A Fine Frenzy. Lubię takie wieczory z przeszłością, jestem wtedy tylko ja i moje wspomnienia. 

A jakie są Wasze utwory z wczoraj?
Speeding Cars Imogen Heap has exceed 12 millions views even thou it never had an official music video. Someone just uploaded the song on youtube together with a random picture. I have a feeling that this tire hanged on the tree will stay on the internet until the end of the world. Hide and Seek to which I recorded my first movie on youtube has more than 21 millions views. I remember the time when Through the glass Stone Sour was my background track on MySpace. I thought it was so cool back then. Hey There Delilah is still moving just like Almost Lover A Fine Frenzy. I enjoy such evenings with the past. There is only me and my memories. 


And what are your songs from yesterday? 



26 komentarzy:

  1. ja tez uwielbiam słuchać starych piosenek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak czasem mam, słucham muzyki, pamiętam jak kiedyś mi się przejadła, a dziś znów jej słucham.. Super są niektóre piosenki, które nam się dobrze kojarzą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Starych piosenek rzadko słucham, aczkolwiek od czasu do czasu lubię je odtworzyć :) Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, stare utwory mają moc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenki mają to do siebie, że przywołują wspomnienia, chwile, zapachy, a nawet smaki, to taki rodzaj magii, którą w sobie kryją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam słuchać starych piosenek😍
    Maja niezwykłą moc przywoływania wspomnień☺
    Ładne zdjęcie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezbyt często słucham muzyki ale czasem lubię sięgać po utwory sprzed kilkunastu lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez lubię te wieczory muzyka i ja 😇 Super post 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Stare utwory mają swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię wracać do starych piosenek :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/jeansowa-kurtka-i-czerwona-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Od czasu do czasu lubię przenieść się w czasie muzycznie :D Ps. Świetne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami przypomni mi się jakaś piosenka i przez następny dzień już tylko jej słucham :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka piosenek, które też mnie tak przenoszą w czasie. I dokładnie pamiętam, z jakimi wydarzeniami się wiążą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wczoraj miałam taki wieczór.. wracałam do starych kawałków i wspomnień przy okazji. Nie każde były dobre, ale każde sentymentalne :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...