piątek, 8 maja 2015

Coffee is my remedy

Kawa jest moim lekiem na całe zło. Dodaje mi energii i wprowadza w naprawdę dobry nastrój. Wbrew pozorom pozwala mi się skoncentrować. Nic więc dziwnego, że towarzyszy mi przy każdym wysiłku umysłowym. Uwielbiam jej towarzystwo, ale tylko wtedy gdy mam na nią czas. Nie ma nic gorszego niż kawa w biegu. Coffee is my ultimate remedy for everything. It gives me energy and pleasure. It helps me to concentrate so you can see me drinking it everytime I have any intellectual work to do. I love its company but only if i have time to enjoy it. I can't imagine nothing worse than coffee in a rush. 
Look of the day
T-Shirt: ZARA / Trousers: ZARA / Schoes: Bershka


8 komentarzy:

  1. A ja np kawy nie pijam :P buty masz fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie piję kawy:) Ciekawa stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba tylko ja jestem uzależniony :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przepadam za kawą, no chyba że raz do roku jakaś mrożona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem uzalezniona od smaku kawy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach kawy, który mnie uzależnia, ale pic kawy nie piję:) Fajna stylówka, czerń przełamana czerwonymi butami super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapach kawy, który mnie uzależnia, ale pic kawy nie piję:) Fajna stylówka, czerń przełamana czerwonymi butami super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa stylizacja :) A ja za kawą nie przepadam od czsu do czasu tylko rozpuszczalną
    z mlekiem :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...