niedziela, 31 maja 2015

Spice Girls - Viva Forever

Jedna z moich ulubionych piosenek. Przypomina mi czasy, kiedy jedynym światem jaki znałem było podwórko przed blokiem. Potrafił on istnieć bez zła, cechował go śmiech, masa czasu i przyjaciele na dobre i złe. Dziś już nie ma podwórka, zniknął plac zabaw, ścięto drzewa, nie ma też przyjaciół jakich znałem. Wszystko to żyje tylko w mojej pamięci.  It's one of my favorite songs. It reminds me of the times when the only world I knew was the one in front of my building. I didn't know evil. There was laughter, time and true friends. Today, nothing left as the place has changed, The playground disappeared, there are no trees and no friends. This world lives only in my mind.



3 komentarze:

  1. Ja wspominam moje dzieciństwo bardzo dobrze. Fajny post.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tęsknię za tym co było kiedyś, jak byliśmy młodsi. Każdy z każdym się bawił. Dzisiaj Ci co kiedyś byli "przyjaciółmi na zawsze" nie wymuszą z siebie nawet CZEŚĆ

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...