środa, 24 czerwca 2015

What's with these numbers?

"Numerowane koszulki" stały się prawdziwym hitem. Każda z sieciówek ma w swoim asortymencie kilka matematycznych propozycji, ale czy te numery cokolwiek znaczą?  Czy możemy dowiedzieć się czegoś więcej o liczbie 72, oprócz tego, że następuje po 71 i poprzedza 73? T-shirts with numbers have become a real hit. Every store has their own range of such t-shirts but do these numbers mean anything? What can we learn from the number 72, apart from the fact that it follows 71 and precedes 73?



Według księgi Zohar drabina Jakubowa miała 72 szczeble. Wyznawcy Kaodaizmu wierzą, że tyle właśnie planet dzieli niebo od piekła. Jest to liczba atomowa hafnu oraz temperatura pokojowa mierzona w stopniach Fahrenheita. H&M zdaje się stawiać na indywidualną interpretację, która jest żadna. Idealna propozycja dla tych, którzy nie lubią coś manifestować swoim ubiorem.

According to the Zahar the degrees of the Jacob's Ladder were to the number of 72. If you believe in Caodaism you will know that it's the number of planets between hell and heaven. It can be also  the atomic number of hafnium or the room temperature in Fahrenheit degrees. H&M seems to encaurage us to our own interpretation. Suitable for those who like to say nothing with their outfit.

20 komentarzy:

  1. Haha, weszłam na twojego bloga i od razu sie uśmiechnęłam. Ten nagłówek wali na kolana! :D Świetny pomysł. Co do posta to liczby to liczby, na co drążysz :P
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie ciekawostki :) Również ostatnio zaopatrzyłam się w bluzę podobnego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny nagłówek:) nie miałam wcześniej pojęcia o takim znaczeniu tego numeru

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam numerowane koszulki - mam na ich punkcie jobla:p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny nagłówek! Co do koszulek numerowanych to w sumie mi one nie przeszkadzają, ale ja bym takiej nie założyła. Powiedzmy, że dlatego, że nienawidzę matematyki ;) Czy takie wytłumaczenie może być? ;)

    Podoba mi się u Ciebie na blogu, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylówa ;) I bardzo ciekawa ta anegdotka odnośnie liczby 72 *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie numerky na t-shirtach ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, bardzo interesujący post. Szczerze nie zwracałam wcześniej większej uwagi na te numerki, mimo że ostatnio także kupiłam sobie podobną bluzkę w h&m. Jesteś bardzo spostrzegawczy! Pzdr :)

    http://angegar-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podobają takie koszulki !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam w sumie , że to ma jakieś głębsze znaczenie ..

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba za stara jestem na ciuchy z cyframi xd

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...