niedziela, 18 października 2015

Snapchat me

NEW Kto nie ma snapchata, ma normalne życie. Nie nagrywa swojego kroku, nie robi zdjęć wszystkiemu co widzi i nie interesuje go co robią inni. Ja normalnego życia nie mam już dawno, jeśli chcecie zobaczyć, to wbijajcie na mojego snapa. Who doesn't have snapchat has a normal life. He doesn't feel any need to record his walk or to take million pictures. He also doesn't care what others are doing right now. My life is no longer normal, check it if you want on my snapchat. 
SNAP: kristof.radke 

10 komentarzy:

  1. Nie używam tej strony, ponieważ ta strona jest dla mnie nie potrzebna. Wole instagram

    Obs/Obs? http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem uzależniony od tej aplikacji! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/10/funnycasepl-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ogarniam tel aplikacji i nie wiem co kieruje ludzi, którzy dzielą się wszystkim nawet o której chodzą do wc. Nie mam i nie będę mieć tego zjadacza czasu xd.
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tak, tak, łatwo przesadzić :D. Wszystko zależy co udostępniamy wszystkim a co przeznaczamy dla określonych osób. W tej drugiej opcji, jest to świetny sposób na szybką komunikację :D

      Usuń
  4. Mam identycznego lapka :D
    Snapa miałam kiedyś, ale mój odtwarzacz (tylko na nim mam aplikacje) nie chce przyjąć nowych aktualizacji androida, a przez to w lipcu snap odmówił mi posłuszeństwa... Ale nawet jak go miałam, to raz na jakiś czas coś słałam znajomym, bez przesady ;) Na pewno jak już wymienię urządzenie, to zainstaluję tę aplikację ponownie i załamię się ilością zdjęć od przyjaciół :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to totalny zjadacz czasu i dlatego nie korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm. Nie mam ani fejsa , ani snapa ani niczego innego oprócz bloga , właśnie dlatego , że chce mieć normalne życie.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...