poniedziałek, 19 października 2015

The ugly truth about instagram.

NEW Instagram jest protezą osobowości. Wystarczy dobry filtr, aby Twoje życie stało się bardziej interesujące. Uaktualnianie profilu bywa jednak prawdziwą katorgą, bo czasem sam filtr to za mało. Instagram became a prosthesis of personality. All you need is a good filter to make your life more interesting. If the filter is not enough, updating your profile may be a bit problematic. 
INSTAGRAM: kristof.radke 
Kochamy egzotyczne krajobrazy, estetyczne śniadania, urokliwe wnętrza no i perfekcyjne selfie. Kto by się tam chwalił kanapką z serem lub szarym blokowiskiem. Najbardziej lubimy zwierzątka. Jeśli nie masz na stanie kotka lub szczeniaczka, którego mógłbyś bezczelnie fotografować, to masz spory problem. Aby zdobyć upragnionych obserwatorów, możesz oczywiście pokazać trochę własnego ciała. Jeśli jego wizualny aspekt obraża widza, to powinieneś sięgnąć po broń ostateczną i szarpnąć się na kawę w Starbucksie. We love exotic landscapes, aesthetic breakfast, charming interiors and obviously perfect selfies. Who would brag with a sandwich with cheese or a block of flats. We also like cute animals. If you don't have  a kitten or a pappy within reach  that could be photographed you have a bit of a problem. In order to gain more followers you can always  show some flash. If the visual aspect of your body offends the viewers, you have to do something more radical: buy coffee from Starbucks.
W przypadku, gdy nie stać Cię na wizytę w popularnej kawiarni i nikt nie chce Ci dać potrzymać swojej kawy (na tyle długo by ją sfotografować), to nie wiem jak Ci pomóc. Skasuj profil. Po co masz się denerwować? Zanim jednak to zrobisz, zadaj sobie pytanie: czy liczba obserwatorów naprawdę ma znaczenie? Ma, ale jest ono takie samo jak wynik wyborów parlamentarnych w Polsce. Nie wpłynie to w żaden sposób na jakość Twojego życia, o ile nie zarabiasz na wstawianiu postów sponsorowanych. Usłyszałem kiedyś trafne porównanie: posiadać dużą ilość obserwatorów to tak jak mieć dużo pieniędzy w grze Monopoly. Może i jest to fajne, a nawet pożądane, ale nic z tego nie wynika. Zluzujcie wora z tą obserwacją za obserwację i uważajcie żeby instargam nie stał się jedynie waszą protezą osobowości.                                              If you can not afford to visit the popular cafes and no one will let you hold a coffee for a minute (just long enough to photograph it), then I don't know how to help you. Delete the profile, you save yourself a lot of worries. Before you do this think for a minute whether the number of followers is really that important. The truth is that it means as much as the result of the parliamentary elections in Poland. This will not change the quality of your life , unless you make money on sponsored posts. Someone once said that having a large number of followers is like being rich in Monopoly. It may be cool, and even desirable, but it means nothing in real life. Give a break with follow for follow and be careful as your instagram account can become the prosthesis of your personality


21 komentarzy:

  1. hahaha :)
    nie mam instagramu ,ale tekst świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie konta na instagramie, ba, nawet nie mam na FB i chyba jestem szalona, bo nie czuję, że czegoś mi brakuje ;)
    instagram to bufonada, bo faktycznie, nie ma tam blokowisk, ani kanapek z serem, widzę zaś wyretuszowaną, zazwyczaj mocno wykreowaną, słowem naciąganą rzeczywistośc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoje stwierdzenie, że "Instagram jest protezą osobowości." Idealne. I bardzo mądry post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uśmiałam się czytając ten krótki wpis :) Ale tak... to prawda! :) Liczba obserwatorów, lajków itp. tak naprawdę nic nie zmienia, a stracić osobowość poprzez dodawanie tego co inni - to jest już problem.

    Pozdrawiam
    http://www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam instagram od niedawna i jakoś nie mogę się do niego przekonać. Zdjęcia muszę robić jakoś inaczej, dalej, żeby potem insta mi ich nie ucięło, filtry tylko psują mi jakość zamiast ją polepszyć i ostatecznie jest tak jakoś bez szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie :D. Polecam apki typu "instantsquare" , aby nie wyglądać jak przez okno :P.

      Usuń
  6. Thats sad, but true.
    http://seraphinalikesbeauty.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubki ze Starbucksa rządzą Instagramem, w sumie mam wrażenie że to taki wyznacznik statusu społecznego :D trzeba podchodzić do tego z ogromnym dystansem

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam kocham instagrama! :D na prawde lubię tą apkę :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją lubię, ale to nie zmienia faktu, że piszę prawdę :D

      Usuń
  9. Skubaniec z ciebie. Wiesz? Dobrze , krótko piszesz. Bardzo podobają mi się twoje porownania, sposób myślenia .
    Zostaje na dłużej. Jak-w-niebiosach.blogspot.com------->jak chces to wpadnij , prowadze bloga na temat religii chrzescijanskiej i życia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie instagram wciągnął. Lubię tam zagladać, lubię podpatrywać inne osóbki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny tekst :D
    Ja tam niby jakieś konto mam, ale zdjęcia na nim to chyba ze trzy ;P Nie rajcuje mnie to... bardziej się wczułam w tumblr'a, na którym nie trzeba dokumentować każdej sekundy swojego życia odpowiednim zdjęciem, za to można znaleźć obrazki idealnie opisujące uczucia i emocje, a następnie je reblogować ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha... Coraz bardziej Cię lubię :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...